Meer informatie over de reis 'New York & The Dutch Connection'

Zevendaagse kunstreis, vertrekdatum 3 november 2020



Het hotel waar u verblijft

Zoals u weet is de slogan van KUNSTSTAD al jaren 'De Kunst van het Beleven'. In dat kader hebben we ook weer voor deze reis een exclusief en luxueus viersterrenhotel midden in het centrum van New York geselecteerd. Het prachtige Sheraton New York Times Square Hotel biedt een uitstekend uitgangspunt om de stad der steden van de Verenigde Staten te ontdekken. Het Sheraton ligt midden op Manhattan, tussen vele beroemde bezienswaardigheden zoals het MoMa, Times Square en Broadway. 



Informatie over deze culturele kunstreis naar New York

Reisdatum:

Dinsdag 3 t/m maandag 9 november 2020


Prijs:

Standaardtarief € 2.725,-
Amici-tarief € 2.665,-
Amici-tarief met alle kortingen (zie hieronder) € 2.525,-
De prijzen zijn per persoon en op basis van een tweepersoonskamer  
Toeslag kamer voor eenpersoonsgebruik € 495,-                                                                                                                         

Betalingen en kortingen:

U betaalt gelijk na de reservering een aanbetaling en het restant vóór de datum zoals vermeld zal worden in de reisbevestiging. Mocht u de reissom reeds geheel na reservering voldoen dan ontvangt u € 80,- p.p. betalingskorting. (Deze regeling is toepasselijk op inschrijvingen en betalingen die voor 6 maanden voor vertrek bij ons binnen komen. Als u zich aanmeldt na deze periode van 6 maanden dan dient u de gehele reissom in een keer te voldoen).

Vroegboekkorting

Meldt u zich aan vóór 1 maart 2020 dan ontvangt u ook nog eens extra € 60,- vroegboekkorting. 

Als Amici betaalt u met alle kortingen dus € 2.525,-

Inclusief:

• inhoudelijke begeleiding door lokale experts

• reisbegeleiding door Judith de Groot of een andere gastvrouw uit het team

• ontvangst door een KUNSTSTAD gastheer bij vertrek op Schiphol

• rechtstreekse vliegreis van Amsterdam naar New York en vice versa

• luchthavenbelasting

• ruimbagage (20 kg)

• transfer van en naar de luchthaven in New York

• vijf overnachtingen in een luxe 4-sterren hotel gelegen in het centrum van de stad 

• ontbijt


• entreegelden van de musea en bezienswaardigheden die op het programma staan

• informatiemateriaal

• glas wijn op een leuke locatie


Exclusief:

• lunches en diners

• persoonlijke uitgaven

• reis- en/of annuleringsverzekering

• administratiekosten t.w.v. € 25,00 (inbegrepen voor Amici)


Extra:

The Dinner Club
 biedt elke avond een facultatieve mogelijkheid om

(op eigen kosten) samen te dineren, waarbij gevarieerde restaurants op het programma staan. 

 

Minimaal 11 en maximaal 22 deelnemers.